Sunday, April 22, 2018

A request


אני יודעת שיש אנשים שחושבים שצילום זה רק תחביב מבחינתי. אז זהו שלא. זה הרבה מעבר. למדתי וצברתי ניסיון (לא תמיד בסדר הזה) בצילום סטילס. יש התמחות מיוחדת בצילום אמנויות הבמה, כולל לצלם שנה וחצי למגזין מוזיקה. השתתפתי בתערוכות אמנות (וגם זה לא תחביב, זה הרבה מעבר). צילמתי בכמה הזדמנויות לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה במסגרת ההתנדבות שלי. צילום התנדבותי מבחינתי יכול להיות רק למטרות כאלה - עמותות שעושות משהו עבור אחרים.

ולמה אני מזכירה את כל זה? כי אני מחפשת עבודה בתחום. אמני במה מכל התחומים יכולים ליצור איתי קשר. יכולה לצלם בעיקר באזור המרכז. מחירים אטרקטיביים ואפשרות פרסום בבלוג הצילום שלי.

בנוסף - אם מישהו שומע על צלמים מאזור המרכז (עדיפות לתל אביב) שזקוקים לאסיסטנטית, או אם מישהו שומע על מגזין/משרד יח"צ/משרד פרסום שצריכים צלמת - אשמח אם תקשרו בינינו

אורנה טימן




No comments:

Post a Comment