Tuesday, August 20, 2019

About my dog/s (written in Hebrew)



* התחלתי להתנדב בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה לפני בערך 4.5 שנים. היה לי לברדור מעורב עם גולדן שקראו לו פונצ'ו. כשהתחלתי להתנדב בעמותה פונצ'ו היה כבר זקן במונחים של כלב. גידלתי אותו מאז שהיה גור. הוא לא כל כך אהב בהתחלה שאני נעלמת לכמה שעות וחוזרת עם ריח ש ל כלבים אחרים, אבל בשלב מסוים הוא היה מתרגל. רוב ההתנדבות זה לצאת עם כלבים חוסים לטיולים. אחרי שכמה כלבים קבועים שלי אומצו לבתים טובים - פאי התחיל להיות קבוע שלי. לפעמים הייתי יוצאת גם עם כלבים נוספים, אבל בגדול זה היה פאי.אחרי שנה של התנדבות בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה - פונצ'ו נפטר ממחלה של כלבים. כמובן היה קשה. פעם ראשונה שהגעתי לעמותה אחרי שפונצ'ו נפטר - קודם כל הצוות והמתנדבים ניסו לנחם ולתמוך. ואז הגיעה השאלה: "את רוצה שנוציא לך את פאי?". כן, ברור. תוך כדי הטיול קלטתי שהוא ממש מרגיש שמשהו לא בסדר וגם הוא מנסה לנחם. פאי זה כלב שעבר הרבה בחיים שלו עד שהגיע לעמותה. היה קשה למצוא לו בית. לא רק שהוא מעורב - הוא פיתח התנהגות של ערס. אחרי חודש של אבל על פונצ'ו - אימצתי את פאי. או שאולי הוא אימץ אותי. עדיין מדי פעם יוצא לו הכלב עמותה, אבל בעזרת אילוף חיובי והרבה סבלנות - הוא נהיה הרבה יותר רגוע. כלב שאוהב אנשים, מסתדר עם חתולים ואפילו הוא למד לשחק עם כלבים אחרים.
עדיין אין לכם כלבים? יודעים שזאת אהבה לכל החיים ואתם יכולים להתחייב לטפל בהם עד הסוף? זה הזמן לאמץ חבר/ה לחיים.
* את המצלמה הנוכחית שלי קניתי כמה חודשים אחרי שהתחלתי להתנדב בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. היתה תקופה שבאתי לעמותה עם המצלמה ומצלמת את החתולים ובעיקר את הכלבים כדי לעודד אימוץ. מבחינת כסף - המצלמה כנראה כבר לא שווה הרבה. אמנם מקצועית, אבל כבר ישנה ועשיתי בה שימוש נרחב. עדיין מצלמת הרבה. אבל בדיוק בגלל זה יש לה ערך סנטימטלי מאוד גבוה. הנצחתי בעזרת המצלמה הרבה רגעים אישיים עם המשפחה והחברים. היו הרבה רגעים מדהימים שעברתי עם המצלמה שקשורים לעבודה והתנדבות. הרבה כלבים, אנשים, אוכל ורגעים של מוזיקה ומחול. את פונצ'ו הספקתי לצלם בעזרת המצלמה הזאת. כמה חודשים אחרי האימוץ של פאי הזמנתי את דנה, בחורה שאנחנו מכירים מהעמותה ונשארנו איתה בקשר של ידידות. עשינו סיבוב יחד. דנה החזיקה את פאי ושיחקה איתו. אני החזקתי את המצלמה והנצחתי את פאי. בסוף צילמתי את שניהם יחד כי היה רגע ממש חמוד ומקסים שהיה אפשר לראות כמה הם אוהבים. את התמונה הזאת צילמתי תוך כדי הטיול הזה. התמונה אמנם מתיישנת, אבל זאת עדיין אחת התמונות, אם לא ה-תמונה שאני הכי אוהבת מבין התמונות שצילמתי את פאי.
יש לכם כלבים ואתם עם הכלבים בתל אביב? אשמח לקבוע איתכם סשן של תמונות שלכם עם הכלבים. תהיה לכם אפשרות לבחור סשן בשכונת לב תל אביב (אזור שינקין), נמל תל אביב או נוה צדק. הסשן יכול להיות שעה, יכול להיות יותר, ממש תלוי בכם ובכלבים שלכם כמה זמן מתאים. אין הגבלת תמונות, תקבלו במייל את כל התמונות שיצליחו.
מוזמנים ליצור קשר
אורנה טימן
052-3510343
ornati.timen22@gmail.com

No comments:

Post a Comment