Thursday, August 8, 2019

Donating and receiving (information at Hebrew)

זה משהו מאוד אישי מבחינתי. יותר מארבע שנים אני מתנדבת בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. לפני יותר משלוש שנים אימצתי משם את הכלב הנוכחי שלי אחרי שהכלב הקודם שלי נפטר ממחלה. בזמן האחרון בגלל כל מיני סיבות - אני פחות מגיעה לשם פיזית, אבל מנסה הכל כדי לעזור. זאת עמותה מדהימה שבאמת דואגת לכלבים וחתולים. מחפשים בית כמה זמן שצריך, אחרי שמוצאים בית - נשארים בקשר עם המאמצים כדי לדעת שהכלבים והחתולים מתאקלמים טוב בבתים החדשים.

העמותה נתמכת בעזרת תרומות. עד כמה שאני יודעת - יש איזושהי עזרה ממשלתית מתוקף היות המקום עמותה, אבל יחסית זאת עזרה סמלית. אין דבר כזה בעמותה שמרדימים כלבים או חתולים כי אין מקום או בגלל שלא מצאו בית. בתור דוגמא - הכלב שלי היה שם שנה עד שאימצתי אותו. הכרתי ומכירה כלבים שהיו שם תקופות ארוכות יותר. טיפול בכלבים וחתולים עולה כסף והרבה. אחת הסיבות שאני מסתפקת בכלב אחד בכל פעם זה עניין כלכלי, בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה תמיד יש 25-30 כלבים בו זמנית, יש גם חתולים. דואגים לאוכל וטיפול רפואי לכל הכלבים והחתולים החוסים.

בגלל שאני עדיין רוצה לתרום מזמני לעמותה והעמותה זקוקה לכסף - יש לנו שיתוף פעולה חדש. תלחצו על הלינק המצורף, תנו דקה מזמנכם. הלינק זה בשביל תרומות לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. העמותה והכלבים החוסים זקוקים לזה כמו אוויר לנשימה. אם תתרמו 300 שקלים או יותר - אתם זכאים לסשן צילומים לכלבים שלכם. הצילומים יהיו צילומי חוץ בתל אביב. אני אחראית על המצלמה, הבוק שהכלבים שלכם יקבלו, החוויה והמזכרות. ברגע שתתרמו - אתם יכולים לפנות אליי במייל ornati.timen22@gmail.com ולתאם איתי סשן












No comments:

Post a Comment