Saturday, November 23, 2019

Goodbye to another studio (in Hebrew)


משהו קטן שקצת הוריד לי מהמצב רוח.
אחד הדברים שאני מציעה זה צילום של אנשים עם הכלבים שלהם. אני עושה את זה צילומי חוץ. מבחינתי זה משהו שתמיד כייף שיהיה כי כלבים וזה... אני בעצמי רציתי תמונות עם פאי - זה ששייך לי. רוב הצלמים מעדיפים שלא יצלמו אותם, אבל אני מוזרה. אני אוהבת גם לצלם וגם להצטלם. אבל מאז שאני רשמית צלמת - אף אחד לא באמת מתלהב לצלם אותי. לצלם את עצמי אני פחות מתחברת למרות שאני יודעת לעשות וכבר עשיתי. אז לפעמים אני הולכת לצלמים אחרים כדי שגם לי יהיו תמונות טובות.
לפני בערך שנה, אולי פחות נפתח סטודיו לצילום ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב. המיקום - בין מאחורי שוק בצלאל וגם מאיר. הצלמת הצרפתיה החביבה הציעה בעיקר לצלם אנשים עם הכלבים שלהם אצלה בסטודיו. קונספט דומה ושונה מהקונספט שלי. הרבה פעמים אני עוברת שם עם פאי בטיולי צהריים. פעם אחת די במקרה נכנסתי אליה עם פאי כדי להצטלם. היתה חוויה כייפית בשבילי. לא הייתי בטוחה שגם פאי חשב ככה, אבל אחר כך הוא רצה להיכנס לשם כל פעם שעברנו בסביבה. התמונות דרך אגב היו טובות. אז בגלל החוויה, הרעיון ובגלל שהצלמת באמת נחמדה - חזרנו לסטודיו. פעם אחת היתה עם הרבה כוונה להצטלם. קיבלתי מקבץ של כמה תמונות, בעיקר של שנינו יחד אבל גם כמה רק של פאי. שתי תמונות קיבלתי מודפסות (בחירה שלי איזה תמונות).
בזמן האחרון ראיתי את הסטודיו הזה בעיקר סגור. קיוויתי שהצלמת נמצאית בחופשה אצל המשפחה בצרפת. שקלתי ברצינות לחזור שוב לתמונות נוספות אצלה. אז זהו, אתמול תוך כדי טיול צהריים עם פאי ראיתי ששמו שלט על חלון הראווה של הסטודיו. הסטודיו/חנות עכשיו מוצע להשכרה...
הייתי צריכה קצת זמן לעכל. אמנם היא סוג של "מתחרה", אבל מתחרה שהיה לי כבוד להתחרות בה ולבוא אחר כך להצטלם אצלה. עצוב לי שהיא סגרה. וזה כמה שעות אחרי "היי" מסשן שעשיתי לשתי נשים מדהימות נוספות כדי שיהיו להן תמונות לשיווק הדברים המיוחדים שהן עושות. נהנתי לראות ולתעד את העשייה שלהן. מקווה שבימים הקרובים יהיה לי מה להראות, בכל זאת רוצה לתת להן אפשרות לבחור בעצמן את התמונות שיראו אותן בצורה הטובה ביותר. בינתיים תמונה שלי עם פאי. צילמה ליאור מהסטודיו ז"ל בטשרניחובסקי

No comments:

Post a Comment