Tuesday, January 14, 2020

About the last workshop (Hebrew)




תמיד יש מה ללמוד.

אני מצלמת הרבה אנשים. לפעמים זה על הבמה או בחזרות, לפעמים צילומי חוץ. אין לי הרבה הזדמנויות לצלם צילומי סטודיו "רגילים".

יום שישי האחרון חזרתי לסטודיו גברא, איפה שלמדתי צילום בצורה מסודרת. יש שם גם סדנאות של כמה שעות, אז באתי לסדנה כזאת. זאת היתה סדנת צילום נשי (למרות שהגיעו גם שלושה או ארבעה גברים). את הסדנה העבירה פזית עוז. היא צלמת שמצלמת (לא רק, אבל) בעיקר נשים אצלה בסטודיו. לא דוגמניות אלא נשים שרוצות לייצר לעצמן חוויה עם זיכרון. אצל פזית יש תור של חודשים כדי להצטלם אצלה. הסדנה התחילה בזה שפזית סיפרה על שיטת העבודה הייחודית שלה. אני לא רואה את עצמי עושה סשן באותה צורה, אבל מקווה שהמצולמות והמצולמים שלי מרגישים שעברו חוויה טובה. החלק השני היה לצלם. פזית הביאה את עדי ונועה, שתי נשים מדהימות שהיו לקוחות של פזית לפחות פעם אחת כל אחת מהן. הן לא לא דוגמניות מקצועיות, אבל היה תענוג לצלם אותן. חוץ מהעובדה שצילמתי בסגנון שאני עושה פחות (איזה כייף לגוון), גם עדי ונועה שידרו כל כך הרבה עוצמה והיה כל כך כייף לתפוס את הרגע הזה

No comments:

Post a Comment