Saturday, February 29, 2020

Helping foundations (information in Hebrew)


אמנם לא הגעתי יותר מדי זמן לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה, אבל אני אחרי כמה שנים של התנדבות אינטנסיבית בעמותה המדהימה הזאת. גם את פאי (הכלב החמוד בתמונה) אימצתי משם לפני ארבע שנים, קצת אחרי שפונצ'ו, הכלב הקודם שלי נפטר. במסגרת ההתנדבות שלי בעמותה - היו פעמים שהייתי מביאה את המצלמה ומצלמת את הכלבים והחתולים כדי לעודד אימוץ. מאוד עזר. כשהתחלתי להתנדב שם - היה לי עבר בתערוכות, אבל הייתי אוטודידקטית. ואז התחלתי ללמוד בצורה מסודרת. באחד הקורסים שלקחתי - עבודת הגמר שלי היתה סדרת תמונות שצילמתי בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. גם הם קיבלו את התמונות כדי לעודד אימוץ. בבית הספר לצילום שהלכתי אליו (עדיין עוברת שם סדנאות כשמזדמן) - סוף קורס - כל התלמידים מציגים את עבודות הגמר במהלך השיעור בפני כל הכיתה. היו תגובות טובות. התגובה שאני זוכרת הכי טוב היתה של עוזרת ההוראה. היא אמרה שאני צלמת עם אג'נדה והיא מאוד מעריכה את זה. היא בכללי מאוד מעריכה צלמים עם אג'נדות.
אז לקחתי ברצינות את התגובה הזאת (חייבת להודות שזה מאוד החמיא לי). אני מנסה להתפרנס מצילום, אבל עדיין עוצרת מדי פעם כדי לעזור לעמותות שעושות משהו חשוב לדעתי. עוד כמה ימים אצלם בהתנדבות מופע התרמה ל"הופכות את היוצרות". אבל כרגע רוצה לתת את הבמה לעמותה נוספת. ישנה עמותה שנקראית "לחיות עם עורבים". אני עוקבת אחרי העמותה תקופה. בגלל שזאת עמותה שנשענת על אישה אחת שעושה עבודה סיזיפית ובגלל שמדובר בעורבים.... העמותה נמצאית בקשיים כלכליים. התחיל קמפיין מימון המונים כדי שהעמותה תמשיך לפעול לפחות שנה נוספת (הלוואי יותר). בפרויקט הזה תוכלו למצוא הרבה דברים טובים בתמורה לתמיכה. אחד הדברים - סשן צילום עם הכלבים שלכם בתל אביב. הצלמת של האנשים עם כלבים - אני. מוזמנים לבדוק את הפרויקט. מאוד מבקשת שתתמכו, אפילו אם לא לקבל את הסשן איתי - כל תמיכה תעזור לעמותה
וזה הלינק:


No comments:

Post a Comment