Monday, July 1, 2019

Donating for the dogs and cats

לכבוד הקיץ רוצה לספר לכם על עמותה מדהימה.

הרבה יודעים על ההתנדבות שלי בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. זה לא שאר הצער בעלי חיים (כל אחד עומד בפני עצמו). כבר קצת יותר מארבע שנים אני מתנדבת בעמותה הזאת. אני יכולה להגיד שאני רואה מקרוב שאין דבר כזה בעמותה שמרדימים כלבים או חתולים כי "אין מקום", מחפשים בית כמה זמן שצריך.

אז חוץ מהמלצה לאמץ כלב/ה או חתול/ה אם עדיין אין לכם (וכמובן רצוי במצער בעלי חיים רמת גן והסביבה) - העמותה זקוקה לעזרה שלכם. בגלל שגם עבודת קודש עולה כסף. אין להרדים כלבים בלי סיבה אמרתי, נכון? אז אוכל וחטיפים לכלבים ולחתולים. טיפול רפואי כולל עיקורים וסירוסים וכל מה שנדרש מעבר. תחזוקה כוללת של המקום (ניקיון, חשמל, ארנונה וכל מה שמשתמע מזה). העמותה זקוקה לתרומות בגלל שהעמותה נשענת בעיקר על תרומות ומתנדבים.
מוסיפה לינק שדרכו תוכלו לתרום כסף. כל סכום שתוכלו לתת יכול לעזור להציל כלבים וחתולים. והדוגמן החינני בתמונה המצורפת: פאי, הכלב שאימצתי לפני יותר משלוש שנים מהעמותה. או שבכלל הוא אימץ אותי.... תמונה קצת ישנה שלו, אבל אחת התמונות שאני הכי אוהבת שלו. כמובן אני צילמתי (אחרי האימוץ).

תרגישו חופשיים להיכנס ללינק המצורף:



No comments:

Post a Comment