Sunday, October 16, 2016

מכינה את המצלמה גם לאנשים ואירועים פרטיים

לאנשים שעדיין לא מכירים אותי - השם שלי אורנה טימן - Orna Timen
תזכרו את השם שלי. 

שנים צילום היה סוג של תחביב, אבל כבר שנים שהצילום אצלי הרבה מעבר לתחביב. צילום סטילס (תמונות) אם לא ממש ברור. התחלתי להציג בתערוכות בשנת 2008. היו כאלה שאמרו לי שלהציג בתערוכות זה עדיין "תחביב". אז זהו, שלא. חובבים לא יראו עבודות שלהם בתערוכות, וגם אם ינסו - הם לא יתקבלו. אמנם עשיתי הרבה שימוש במצלמה ביתית רגילה, אבל הצלחתי להגיע עם מצלמות פשוטות יחסית לרמה מספיק טובה כדי להציג בתערוכות בתל אביב, יפו ושוהם. צילמתי עם מצלמות פשוטו יחסית מחול בנמל תל אביב. שלוש תמונות פלמנקו שצילמתי בנמל תל אביב הוצגו בתערוכה בגלריה העירונית של שוהם. אנשים שהכירו עבודות שלי עד אז אמרו שתמיד הייתי טובה, אבל הפעם התעלתי על עצמי. 

התגובות על תמונות הפלמנקו בתערוכה, תמונות של צלמים אחרים ואהבה שלי למחול (בעיקר פלמנקו ומודרני) משכו אותי גם לכיוון הצילום הזה - גם בלי קשר לצילום אמנותי לתערוכות. נכון לעכשיו אני מצלמת רק במצלמה מקצועית למהדרין. הספקתי לצלם עם מצלמה מקצועית להנאתי מחול מודרני בסוזן דלל, פלמנקו בקונטיינר (נמל יפו), פלמנקו במתחם שרונה (תל אביב) ושלוש תמונות שלי שימשו פירסום למתחם שרונה, וחזרות למופע הפלמנקו "דויד ובת שבע" - שיתוף פעולה של להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס והרקדן הספרדי מיגל אנחל. את להקת קומפאס צילמתי גם במופע בסגנון טבלאו בסטודיו שלהם בתל אביב. 

לא רק מחול. בינואר 2016 התחלתי לצלם עבור מגין רעש - מגזין מוזיקה אינטרנטי. בהתחלה לא היו בטוחים אם לקבל אותי בגלל שראו שיש יכולת, אבל הכי קרוב למה שעושים במגזין זה היה תמונות המחול שצילמתי וזה לא מה שחיפשו. קיבלתי אישור לצלם הופעה בלבונטין 7 (תל אביב). על סמך ההופעה הזאת החליטו במגזין שאני מתאימה. בינתיים הספקתי לחזור עוד פעמים לצלם בלבונטין 7 עבור המגזין. מאז ינואר 2016 הספקתי לצלם עשרות הופעות, קצת בלי קשר למגזין, אבל בעיקר עבור המגזין. חוץ מלבונטין 7 (שם כנראה צילמתי את מספר ההופעות הגדול ביותר) - צילמתי גם באוזןבר, בארבי תל אביב, זאפה תל אביב, בית היוצר, מועדון התיאטרון ועוד מקומות בתל אביב - יפו.

בתור חלק מהתנדבות בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה צילמתי עבורם כלבים שחיכו לבית, וצילמתי יום אימוץ מיוחד של העמותה. 

כרגע אני פותחת שערים גם לאנשים פרטיים. 

- אם אתם מחפשים סדרת צילומים של עצמכם ברמת מקצועית בשביל מזכרת מיוחדת או בשביל לעשות רושם
- אם אתם עומדים להתחתן ורוצים תמונות להזמנה
- אם אתם רוצים אלבום בת/בר מצווה לקראת המסיבה הגדולה של הילדים

אני יכולה להיות הכתובת שלכם. כרגע אני יכולה להרשות לעצמי בעיקר באיזור תל אביב - יפו או מקומות שנוח להגיע אליהם באוטובוסים (מה לעשות, תל אביבית שתלויה בתחבורה ציבורית). צלמים עם ניסיון בדרך כלל מתחילים עם מחיר של 1000 שקלים לסט צילומים. למרות הניסיון שלי - כרגע אבקש פחות בגלל שאני עדיין מגששת את דרכי להיות צלמת עצמאית ולא רק עבור מגזינים. לא יהיה צורך ביותר משעה צילומים. אם יהיה צורך - אז קצת יותר זמן. אם אין סבלנות - אפשר פחות. אין הגבלה על מספר התמונות.

עדיין פתוחה לצלם גם מוזיקאים ורקדנים גם בלי קשר למגזין רעש. 

בשביל להגיע אליי אפשר דרך דף הפייסבוק שלי כדי למנוע אי נעימויות. זה קישור לדף:

https://www.facebook.com/Orna-Timen-Official-Page-200304505432/

 Orna Timen Official Page

ואלה כמה דוגמאות לתמונות שצילמתי:





Electric Zoo


אליזט



להקת המחול של עידן כהן


להקת המחול אנגלה



Miguel Angel



בוטן מתוק בקרקס



Lily Fay




מיכל נתן
(להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס)
במתחם שרונה


כתבה על ירונה כספי
מתוך "ידיעות תל אביב"
עם תמונה שאני צילמתי


Lorelle Meets The Obsolete





No comments:

Post a Comment