Saturday, March 10, 2018

I'm waiting for this


PHOTO IS:CIRCUS

סדנת צילום בקרקס האורבני של הבסקולה
יום שישי, 23.3.2018 9:30-14:00
*מספר המקומות מוגבל.
לרכישת כרטיסים לחצו כאן http://bit.ly/2F8MBCg

על הסדנא
הסדנה תיפתח בהרצאה מרתקת בנושא URBAN CIRCUS, אותה יעביר יובל עוז, המקים והבעלים של הבסקולה, אחריו ימשיך הצלם כפיר בולטין עם הרצאה וטיפים על צילום ועבודה נכונה בתנאי אור מיוחדים.
במהלך היום יתקיימו 2 סשנים של צילום קרקס בו הפעלולנים יקפצו ירחפו, יתגלגלו באוויר ויחשפו בפני המשתתפים את העולם המופלא של אקרובטיקת קרקס, 4 עמדות צילום שונות יהיו מפוזרות בחלל בהם תוכלו לפגוש את אמני הקרקס בליווי תאורן מקצועי וסאונד שיכניס אתכם לאווירה הנכונה

על המנחים
>> יובל עוז אמן קרקס, מוזיקאי ויוצר, למד Hand Balancing אצל קלוד ויקטוריה, צרפת. ממקימי הבסקולה, מופיע על במות רבות בארץ ובעולם, מלמד, ופועל לקידום הקרקס העכשווי בארץ. עוז שוזר בין מוזיקה לאמנות הקרקס, מספר סיפורים בדרכים לא שגרתיות, ומנסה לעשות את מה שנראה לו בלתי אפשרי.

>> כפיר בולטין בעשור האחרון הצילומים של כפיר בולוטין הופיעו במגזינים הנחשבים בעולם כמו טיים מגזין, הגארדיאן, האינדיפנדנט ומאות צלמים למדו בקורסים האינטרנטיים שלו איך לצלם תמונות מהממות בכל מצב. כפיר בולוטין מומחה בצילום אמנויות הבמה, ומשמש כצלם הבית לתיאטרון בית ליסין, תיאטרון אורנה פורת, להקת המחול קמע ועוד רבים וטובים. בולוטין בעל תואר ראשון בצילום מאוניברסיטת נאפייר שבאדינבורו, סקוטלנד".

Bascula - בסקולה Yuval Oz Kfir Bolotin

צילום יאיר גרפינקל 

לפרטים נוספים על הסדנה >> http://bit.ly/2oxAOmF


No comments:

Post a Comment