Friday, November 2, 2018

Donating (information at Hebrew)



משערת שהרבה מכם שמעתם על עיגול לטובה.
איך זה עובד?
נרשמים לשירות. כל פעם שתשלמו בכרטיס האשראי
וזה לא יהיה סכום שלם של שקל - הסכום יתעגל לשקל למעלה.
נגיד משלמים עם האשראי 78.80 - הסכום יוצא 79.
האגורות שמתעגלות למעלה נתרמות לעמותה
שבחרתם ונמצאית בשירות של עיגול לטובה.

אז השלב שאני מבקשת שתצטרפו:
מי שעוקב/ת אחרי הבלוג שלי
יודע/ת שאני מתנדבת
בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה.
התמונות למעלה זה תמונות שאני צילמתי בעמותה.
בתור מישהי שמתנדבת שנים בעמותה אני יודעת
שאין דבר כזה בעמותה שמרדימים כלבים או חתולים
כי לא מוצאים להם בית תוך X זמן.
מטפלים בכלבים ובחתולים עד שמוצאים להם בית.
את הכלב שלי אימצתי מהעמותה אחרי שהכלב
הקודם שלי נפטר ממחלה והכלב הנוכחי שהה
בבית המחסה של העמותה קרוב לשנה.
טיפול בכלבים וחתולים כולל
אוכל וטיפול רפואי יקרים. כל תרומה
עוזרת להציל חיים של כלבים וחתולים.
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
זאת אחת העמותות שאפשר לתרום להן במסגרת עיגול לטובה.
כמה שקלים בחודש (בממוצע 4 שקלים בחודש)
יכולים לעשות שינוי גדול.
מוסיפה לינק שתוכלו להצטרף ולתרום
לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה


No comments:

Post a Comment