Monday, June 21, 2021

Donating


אז כמו שחלקכם יודעים - התנדבתי כמה שנים בעמותה "צער בעלי חיים רמת גן והסביבה". בשנתיים האחרונות אמנם לא הזדמן לי כמעט להגיע לשם, אבל אני כל הזמן בקשר איתם. כאילו לא מספיק - פאי, הכלב שלי בחמש השנים האחרונות - אימצתי מהעמותה אחרי שהכלב הקודם שלי (פונצ'ו זצ"ל) נפטר.
אז בגלל הקורונה - התרומות לעמותה ירדו בצורה משמעותית. בגלל החזרה לשגרה - גם כמות האימוצים ירדה. העמותה לא מקבלת מספיק תמיכה ממשלתית (ואפילו זה ירד עוד בתקופה שהתנדבתי קבוע). מהיכרות קרובה אני יכולה להגיד שהרבה הוצאות זה על אוכל וטיפולים וטרינריים לכלבים והחתולים החוסים, והתחזוקה השוטפת של המקום. יש שם גם פעילות חינוכית לחמלה של בני נוער וטיפול של בעלי צרכים מיוחדים שמקבלים קירבה לבעלי חיים. הדברים האלה עולים מאות אלפי שקלים.
אז אם אתם אוהבים כלבים ו/או חתולים - יש שני דברים שאתם יכולים לעשות:
1. לאמץ (וזה לכל החיים)
2. להיכנס לקישור ולתרום כסף, אפילו סכום קטן וחד פעמי:


התמונה המצורפת: תמונה קצת ישנה שצילמתי את פאי, הכלב המתוק שאימצתי מהעמותה


 

No comments:

Post a Comment