Saturday, November 7, 2015

Taking photos for.....

Sorry, once again I will write mostly in Hebrew. It's a service that for now I can give at Israel, mostly at Tel Aviv. In case you will be in Tel Aviv you can do Google Translate. I hope that one day I could give photography services around the world



אחרי הרבה תערוכות מאחוריי (בתקווה לעוד), אני אשמח גם להתפרנס ממש מצילום, לא רק תוך כדי תקווה שמישהו יקנה עבודות שלי שנראו בתערוכות. אז בתור התחלה.....:

יוצרי סרטים: פה בארץ קשה להשיג מימון ליצירת סרט. עדיין צריך צילום בשביל כרזה וצילומים לעיתונות. מוכנה לצלם את השחקנים בשביל זה במחיר שישאיר לכם יותר כסף ליצירה של הסרט עצמו. נכון גם לגבי יוצרי תיאטרון עצמאיים. סרטים והצגות שאצלם עבורן את הכרזות יפורסמו אצלי בבלוג הזה בלי תוספת תשלום.

מוזיקאים: אם אתם מוציאים דיסק - אשמח לצלם לכם/אותכם לעטיפת הדיסק. מחיר סביר עבור הצילום. אשמח לצלם אותכם גם בהופעות, כרגע הופעות אינטימיות בתל אביב (אולי אפילו תל אביב רבתי) במקומות קטנים (כמו קפה ביאליק, לבונטין וכאלה מקומות). אולי לא אוכל להגיע לכל ההופעות, אבל כשאגיע לא אבקש תשלום רשמי על הצילום. הדבר היחיד זה כניסה חינם להופעה ואישורים מתאימים לצלם. דיסקים שצילום שלי ייבחר לעטיפה שלו ייבחר לעטיפה יפורסם בבלוג. מוזיקאים שאצלם בהופעות - אשמח לפרסם הופעות נוספות שלכם בעזרת צילומים שאני צילמתי אותכם בהופעה. לא מבקשת תשלום נוסף על הפירסום הזה. 
אם תרצו - גם צילום בהקלטות יכול להיות אפשרי.

סטודנטים/סטודנטיות לעיצוב אופנה - אשמח לצלם לכם/ן עבודות גמר, תיקי עבודות או עבודות מסוימות להראות אמצע השנה. אם תרצו - אוכל לצלם גם אותכם/ן באותה הזדמנות בבגדים בעיצובכם/ן. תשלום סביר. מעצבים/מעצבות אופנה בתחילת הדרך - אשמח לצלם לכם/ן קטלוגים. אם תרצו - אפרסם את התמונות שצילמתי עבורכם/ן פה בבלוג עם כל הקרדיטים (מעצבים/מעצבות ודוגמנים). על הפירסום בבלוג לא אבקש תוספת תשלום.

וכמובן - לא לשכוח לתת לי קרדיט על הצילום. אם זה יכול לעניין אותכם/ן - אפשר לפנות אליי בהודעה פרטית דרך עמוד הפייסבוק שלי בשביל לדבר על מחיר ומתי ואיפה עושים את זה:


ואלה דוגמאות של רקדנים ומוזיקאים שצילמתי עד עכשיו (באחד המקרים לתערוכה שהצגתי בה):







Elisete
אליזט


Ilan Miller
אילן מילר








Daphna Noy
דפנה נוי







Idan Cohen's dance company
להקת המחול של עידן כהן




From the show Las Primas
Daphna Noy, Noa Drezner, Yael Yamin and Miriam Levy
invites Hagai Leshem and Johanna

Las Primas מתוך המופע
נועה דרזנר, יעל ימין ומרים לוי מארחות את חגי לשם ויוהנה ריטמולר

No comments:

Post a Comment