Thursday, August 16, 2018

Saving Sean (information at Hebrew)


נכון, לא צילמתי את התמונה הזאת. בכל זאת קשור לעמותה שאני מתנדבת בה. וזה בלוג שלי, אז מותר לי לתמוך בהם גם פה. לכלב בתמונה קוראים שון. הוא כלב חוסה בעמותה. היתה לו תאונה לאחרונה. לא יודעת עם מי הוא היה באותו רגע, אבל זה לא העניין. הוא צריך בגלל זה ניתוח יקר כדי להחלים. מוסיפה לינק עם פרטים על המקרה ואפשרות תרומה לעמותה בשביל שתהיה אפשרות לתת לו את הטיפול הרפואי שהוא צריך. 

ובתור מישהי שאוהבת כלבים וקשורה מאוד לעמותה (מתנדבת שם כבר 3.5 שנים והכלב הנוכחי שלי משם) - אני מודה לכם באופן אישי על כל תרומה שתיתנו לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. ובתור מישהי שמכירה את העמותה מקרוב כל כך הרבה זמן אני יכולה להבטיח שמטפלים באהבה בכל הכלבים והחתולים החוסים. אין להרדים כל בגלל שלא מצאו לו בית תוך תקופה קצובה. מחפשים בית לכלבים ולחתולים כמה שצריך. הכלב שאימצתי משם היה קרוב לשנה בעמותה עד שאספתי אותו אליי הביתה. היו כלבים שהיו שם תקופות ארוכות יותר

No comments:

Post a Comment