Friday, June 24, 2016

לא לשכוח לתמוך

Pageviews by Countries

Graph of most popular countries among blog viewers
EntryPageviews
United States
122953
Israel
37431
Germany
18304
Russia
1231
Portugal
805
Ireland
712
Ukraine
615
Spain
541
France
389
Italy
162


תסתכלו רגע על הטבלה למעלה. הטבלה הזאת מראה את מספר הכניסות מעשר המדינות שמהן היו הכי הרבה כניסות להלוג עד כתיבת פוסט זה ואיזה מדינות אלה. אתם יכולים לראות בתחתית כל עמוד בבלוג כמה כניסות בכלל היו. כמה מאות אלפים

יש גם את הדף העסקי שלי בפייסבוק. הדף כולל יותר מאלף לייקים שעשו אנשים. אתם יכולים לצרף גם את שלכם כדי להיות מעודכנים כשאני מעדכנת את הבלוג (חוץ מלהירשם בבלוג עצמו).



אלה שעוקבים אחרי הבלוג ו/או הדף בפייסבוק יודעים שהשתתפתי בלא מעט תערוכות, עיצבתי גלויות כמעט כל שנה לפרוייקט "הגלויה הסודית" של יריד "צבע טרי", מתנדבת בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה, אולי הבנתם שאני לומדת לרקוד פלמנקו (אבל אני לא רקדנית מקצועית), אני צוברת ניסיון בצילום מחול - עד כה פלמנקו ומחול מודרני (שני הסגנונות האהובים עליי ביותר, למרות שאני רואה יופי בכל סגנון מחול כל זמן שנמנעים מריקודי עם), אני מצלמת כמה חודשים למגזין רעש, עם ובלי קשר למגזין אני צוברת ניסיון בצילומי הופעות מוזיקה ובאופן כללי - גם אוהבת אוכל טוב ולדאוג לצילום טוב של התענוג. אתם בטוח שמתם לב לקמפיין שאני עושה לפרוייקט הדסטארט שאני עושה. זה לינק לפרוייקט שלי: 


החלק המוזר זה שלמרות שקיבלתי מחמאות על עבודות שלי בתערוכות עדיין לא מכרתי עבודות שהצגתי (היתה פעם אחת שהייתי קרובה לזה, אבל עניין קטן טכני מנע את העיסקה). למרות שאני מצלמת למגזין ומהר מאוד נהייתי אחת מהצלמים היותר פעילים - עדיין לא ממש מרוויחה כסף מהצילום. כניסה חינם להופעות, פלטפורמה נוספת לפרסם תמונות עם קרדיט צילום, פעמיים קיבלתי דיסקים מתנה. מוזיקאים שצילמתי אהבו את התמונות שצילמתי אותם - כולל כמה ששינו תמונות פרופיל בפייסבוק לתמונות שאני צילמתי אותם. להקה אחת עושה שימוש בתמונות שצילמתי בשביל שיווק הופעות נוספות. עד כאן טוב ויפה, אבל ממש כסף לחשבון הבנק לא. ועדיין מנהל המגזין טורח להזכיר לי שהתמונות שלי לא מספיק (אבל ממשיך לשלוח אותי להופעות ורוב ההופעות זוכות לאלבום יחסית גדול בעמוד הפייסבוק של המגזין). בגלל זה התחלתי את הפרוייקט הדסטארט. 

בעיה חדשה: הפרוייקט לא ממריא כמו התגובות של אנשים לתמונות שלי. טוב, אולי חוץ ממנהל מגזין רעש...... ולא ממריא כמו דף הפייסבוק ו/או הבלוג. הזמן שאפשר לתמוך אוזל. בבקשה תכנסו לפרוייקט. אם לא תמכתם עדיין - אני אסירת תודה אם תתמכו. 
אפשר לקבל הכרת תודה בבלוג תמורת 10 שקלים בלבד. אפשר לקבל תשורות שחלק מהרווחים עליהן יועברו תרומה לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. אם אתם אוהבים חיות - תוכלו להציל ככה עוד כמה כלבים וחתולים. חוץ מזה מציעה מהשאני יודעת לעשות - צילום חזרות והופעות של מוזיקה ומחול. אבל אשמח לצלם סטילס גם עבור תיאטרון וקולנוע. משתלם ליוצרים לתמוך בפרוייקט. מוזיקאים שיזמינו צילומי הופעות יוכלו לקבל גם פרסום הופעות באות גם אם לא אוכל לצלם את כל ההופעות. אעשה את זה עם תמונות שצילמתי בהופעות של המוזיקאים האלה, אבל לא אבקש תשלום נוסף. תמורת סדרת צילום "רגילה" שתשמש אחר כך לעטיפת דיסק - הדיסק יפורסם אצלי בבלוג שלי תוספת מחיר. סדרת צילום "רגילה" או תוך כדי חזרות או מופעי מחול או תיאטרון ויעשו שימוש לכרזה ו/או תוכנייה - יזכו לפרסום בבלוג שלי בלי תוספת מחיר. סדרת צילום "רגילה" בשביל כרזה לסרט - הסרט יזכה לפרסום אצלי בבלוג בלי תוספת מחיר. קיבלתי לפני שנים הכשרה בצורפות ועבדתי בתחום שמונה שנים עם הפסקות. כנראה לא אחזור ליצור תכשיטים, אבל אשמח לחזור בתור צלמת עבור מעצבי תכשיטים. אשמח לצלם לכם/ן קטלוג. גם אשמח לפרסם אחר כך. ובגלל שתכשיטים זה סוג של סגנון אופנתי - אשמח לצלם עבור מעצבי/ות אופנה ותלבושות. יש אפשרות לשיתוף פעולה אם תתמשכו בפרוייקט, ולא רק בשביל קטלוגים. חמישה תומכים יוכלו לזכות בצילום אירוע במחיר מצחיק. ונחזור לאוכל - מסעדות צמחוניות/טבעוניות, בתי קפה וקונדיטוריות זה עוד משהו שאשמח לצלם עבור תמיכה. 

בנוסף אפשר לבקש פרסומת בבלוג, אבל תמורת תמיכה. התשלום חד פעמי דרך הפרוייקט, הפוסט הפרסומי יהיה בלי הגבלת זמן. מתאים לחברות וארגונים. ההגבלה היחידה - לא משהו שכולל בשר, פרוות או טבק. מבחינתי הפוסט הפרסומי יכלול לוגו, לינק לאתר אינטרנט וכל דבר נוסף שתצטרכו ו/או תרצו. מבחינתי - אם אצלם בשבילכם בנוסף  - אפשר לעשות שימוש בתמונות. אדאג שהפוסטים האלה ייראו. זה יכול להיות כל דבר. יצרתי קשר עם כמה בתי מלון. אלה שענו - הרוב אמרו שכרגע לא. מבית מלון אחד נראה שלא מתאים כי זה בלוג של תיירות. אבל.... הבלוג שלי מצליח. ויש כניסות מכל העולם. אז זהו שפרסום אצלי יכול לעודד להגיע לאכול במסעדה מסויימת או להתארח במלון מסוים - יש בזה אלמנט של עידוד תיירות, גם תיירות פנים וגם מחו"ל. הפרסום של המקומות כולל עברית ואנגלית...

אז תפרגנו לעצמם ותתמכו בבלוג. הזמן אוזל. אז למקרה שפיספסתם, שוב לינק לפרוייקט:

No comments:

Post a Comment