Monday, June 27, 2016

The projects so far

היו כמה וכמה פרוייקטים בהדסטארט שחלקם לפחות ניסיתי לקדם. הרגשתי קשר מסוים גם אם זה לא היה שלי באופן אישי. הסיבה? אנשים מוכשרים שצילמתי.

מיכל נתן ולהקת קומפאס עשו פרוייקט הדסטארט בגלל שהוזמנו להופיע בפסטיבל פלמנקו ביפן. המארגנים שילמו חלק מההוצאות, אבל לא את הכל. מבחינת הלהקה - החליטו לקבל את ההצעה, אבל מבחינתם הכסף שהמארגנים השאירו להם לשלם בעצמם היה בספק אם יוכלו לשלם. עשו פרוייקט הדסטארט. הצליחו להגיע רק לשני שליש למרות הכישרונות שקיימים בלהקה והם הציעו דברים שגם ככה קיימים והוסיפו דברים שיכלו לתת בנוסף (סדנאות עם אדריאן סנטנה שהתקיימו בסטודיו, כרטיסים להופעות מתוכננות, הופעות פרטיות באירועים....). הפרוייקט נכשל כי לא הגיעו ליעד. מיכל נתן מצאה דרך איך לשלם בכל זאת, אבל עכשיו הלהקה על הקצה מבחינה כספית. הקשר שלי ללהקה - לומדת אצל מיכל נתן, היא ומיגל אנחל אישרו לי לצלם חזרות למופע משותף וצילמתי מופע טבלאו של להקת קומפאס.

לעומת זאת זאת - להקת אנגלה.... מחול מודרני. צילמתי בסוזן דלל במסגרת סדנת צילום שכוללת מפגש בין רקדנים וכוריאוגרפים לצלמים. מספר מוגבל של צלמים קיבלו מופעי מחול פרטיים כדי לצלם. להקת אנגלה היו בין אלה שהופיעו באחת הסדנאות האלה שלקחתי. להקה מדהימה. אז מסתבר שהם קיימים ארבע שנים. עד לאחרונה - הרקדנים בלהקה עשו את זה בהתנדבות בגלל חוסר תקציב. הלהקה עשתה פרוייקט הדסטארט כדי שיוכלו להתחיל לשלם משכורות לרקדנים. הפרוייקט הצליח. 

לא מזמן המוזיקאית והכותבת אוריאנה שפי עשתה פרוייקט הדסטארט כדי שתוכל לממן הוצאת דיסק בכורה. היא הקליטה את כל השירים, אבל אזל לה הכסף בשביל להדפיס את הדיסקים. עשתה פרוייקט הדסטארט כדי שתוכל לממן את הדפסת הדיסקים. בין היתר הציעה עותקים של הדיסק המדובר. הקשר שלי? צילמתי הופעה של אפרת קולברג ל השקת דיסק הבכורה שלה. אוריאנה שפי היתה אחת מהאורחים המיוחדים על הבמה. והיא באמת מוכשרת. הפרוייקט הצליח והדיסק בדרך.

באותה הופעה של אפרת קולברג התארחה גם ג'ודי ענתבי. לא יודעת מה שלב החוסר בכסף, אבל יש לה פרוייקט הדסטארט פעיל בשביל דיסק שני. מוכשרת נוספת. אתם מוזמנים לבדוק את הפרוייקט שלה:


בנוסף - לאחרונה צילמתי הופעה של בוטן מתוק בקרקס. ההופעה הוכרזה בתור מופע השקה לדיסק החדש. מסתבר שזאת היתה השקה לדיסק שעדיין בדרך. הדיסק בשלבים של הפקה וחסר להם כסף להוציא את הדיסק. הפרוייקט עדיין פעיל, אז בבקשה אל תביכו אותי ותתמכו בפרוייקט להוצאת דיסק שצילמתי את ההשקה שלו:




אבל הכי חשוב - בפרוייקט שלי כבר תמכתם?
אם לא - תמהרו. הזמן אוזל. אתם יודעים שאני צלמת טובה
לא פחות מאחרים.
ובניגוד לצלמים אחרים - אין לי צורך בכמויות פוטושופ
על התמונות שלי כדי שיהיו טובות, למרות שצלמים אחרים 
משתמשים בציוד יותר מתוחכם משלי - עדיין כמויות הפוטושופ
שעוברות על התמונות שלהם.....

באותה הזדמנות שתתמכו בפרוייקט שלי - 
יש לכם מגוון אפשרויות. חלק יתנו גם תרומה
לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה.
תוכלו לקבל תמונות מקצועיות שלכם.
תמונות שיוזמנו ממני וישמשו לעטיפות דיסקים או
כרזות לתיאטרון, מחול או קולנוע - הדיסקים, המופעים, ההצגות והסרטים
יקבלו אצלי פרסום ללא תוספת מחיר.
מוזיקאים שיזמינו צילומי הופעות - 
אשמח לפרסם הופעות נוספות שלכם אצלי בבלוג בלי תוספת מחיר,
גם אם לא אוכל לבוא לכל ההופעות. 
והגיע זמן לשתף פעולה עם מעצבי אופנה ותכשיטים
מישהו ביקש צילומים לקטלוגים ולא קיבל?
וכמובן צילומי אוכל ומסעדות 
למסעדות צמחוניות/טבעוניות, בתי קפה וקונדיטוריות.
אפשרות להזמין פוסט פרסומת
לחברות ואירגונים בלי בשר, פרוות וטבק.
תשלום חד פעמי לפרסומת בלי הגבלת זמן.

יש צורך להוסיף דייטים איתי כדי שתתמכו?


No comments:

Post a Comment