Friday, June 10, 2016

The new project

אוקיי, חשבתי קודם לעבור לאט לאט על יותר אנשים באופן אישי לפני הפירסום הרשמי ולחכות להיענות גדולה יותר. נראה שזה קצת מיותר עכשיו. כמה אנשים אמרו שיתמכו בסופ"ש, תומך אחד כבר טרח גם להפיץ בפייסבוק ולפרסם רשמית עוד לפני שאני עשיתי את זה בעצמי. בטוחה שהכוונה טובה, אבל...
אז לאנשים שיגידו שעשיתי את זה כבר: נכון. עשיתי ניסיון אחד. לא הצלחתי אבל קיבלתי הזדמנות שנייה והפעם אני חייבת להצליח. עשיתי כמה שינויים. הורדתי מחירים למחירי הכרות. יש אפשרות לתמוך ובינתיים לתרום לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. יש אפשרות לצילומי סטילס שיכולים לשמש מטרות שיווק (פוסטרים, פלאיירים, פייסבוק...) או בשביל אנשים שפשוט רוצים תמונות מקצועיות שלהם. יש אפשרות לצילומי סטילס של חזרות ו/או הופעות מוזיקה ו/או מחול. מבחינתי אלה שיתמכו ויקבלו צילומים של הופעות יקבלו פרסום נוסף אצלי בבלוג הצילום ו/או פלמנקו לקראת הופעות באות בעזרת תמונות שצילמתי. יש אפשרות לתמוך ולקבל צילומי סטילס עבור קולקציות אופנה ו/או תכשיטים. יש אפשרות לשיתוף פעולה עם מעצבי/ות אופנה נוסף. ויש אפשרות לתמוך באופן חד פעמי ולקבל פוסט פירסומי שייאר בבלוג הצילום. במקרה שזה פלמנקו - מבחינתי גם וגם.
אז כמו שחלקכם יודעים - יש לי יותר מבלוג אחד. הראשון שאני עדיין מתפעלת זה בלוג פלמנקו. מה שתראו פה יותר קשור דווקא לבלוג הצילום. אבל אם אקבל תמיכה שקשורה לפירסום פלמנקו וזה בתמיכה של פירסום - מבחינתי יקבלו פירסום כפול באותו מחיר.


OK, I did try it before. At the first time it didn't work out, this time it must work out.
If you're not from Israel you could make a Google Translate when you open the link. Hebrew to any language you prefer.
For 10 NIS (the first option) you can have a special thanks here. In case you will be soon at Tel Aviv - you can invite you own photography made by me for some more money. 
I case you will make a show in a "small" place at Tel Aviv soon - you can invite photography through this project for 320 NIS.
Fashion designers can have some photos I took for a new collection - if you support at the right place at this project - for 165 NIS.
The biggest price here - 599.9 NIS is for a commercial post for any firm at the world. Pay once, the commercial will stay. BUT NO MEAT, FUR OR TOBACCO 


At the photo up: Efrat Kolberg at Tmuna Theater


At the photo up: Tal Ramon at Zappa Tel Aviv



No comments:

Post a Comment