Tuesday, July 5, 2016

הזמן אוזל

זה ניסיון שני שלי עם הדסטארט. נראה שהכל הולך עקום. זה ניסיון שני בגלל שפעם ראשונה כנראה לא הייתי מספיק מאורגנת עם זה. נתנו הזדמנות שנייה והפעם.... לא, זאת ממש לא אני הפעם.

נתחיל מזה שעשו לי עבודה קשה. בין היתר נתנו לי הצעות והיפוכן בשביל להצליח. עשיתי כמויות של עריכה ושיכתוב לפני שפרסמתי. ברוב המקרים בגלל שהשיווק בהדסטארט אמרו שאני לא מספיק ברורה או לא מספיק משכנעת בכל כך הרבה נקודות. ואחר כך אישרו להעלות לפירסום, לא לפני שטענו שאני בכלל לא מקשיבה. 

מה שחוזר על עצמו בהצעות השיווק ונשמע לי הגיוני זה לתת 48 שעות לפני שמפרסמים בפייסבוק. עד הפירסום בפייסבוק לפנות באופן אישי לאנשים שמכירים ויש סיכוי סביר שיתמכו. אחרי שמגיעים לכמות תמיכה מסוימת - זה הזמן לפרסם באינטנסיביות. ככה אנשים נוספים רואים שיש תמיכה ויבדקו ברצינות אם כדאי לתמוך.

בקושי התחלתי - היתה מישהי מדהימה שתמכה. ואז פנו אליי מאיזו עמותה שאצלם עבורם בהתנדבות כמה דברים. הסכמתי, אבל בינתיים סיפרתי על הפרוייקט. שעתיים-שלוש אחרי שהפרוייקט באויר ויש תומכת אחת (בינתיים) - העמותה תמכו גם. סבבה. הבעיה שיום אחר כך גיליתי שעם התמיכה ה"ענקית" עד אותו רגע - הם כבר פירסמו בפייסבוק. אני עדיין לא פירסמתי, הם כן. והם לא טרחו לכתוב שהפרוייקט התחיל בדיוק באותו יום. אז אנשים כנראה חושבים שהפרוייקט קיים מלא זמן קודם ואף אחד לא רוצה לתמוך..... תודה. באמת. 

אנשים אחרים שאני פונה אליהם.... כל כך הרבה פעמים תגובות מתישות. הרבה אומרים לי תודה שאני פונה אליהם, רשמו את הפרטים שלי ואולי בעתיד יזמינו אותי לצלם. רגע, אז איך זה עוזר לקדם את הפרוייקט? אבל תודה... אחרים אפילו לא טורחים לענות. 

פירסמתי בכמה פורומים בפייסבוק. באחד מהם התברר לי שהתוצאה של הצילום שלי לא באמת חשובה. יותר חשוב איפה למדתי. ואז התברר שאני חובבנית מכל בחינה עם הצילום. כן, כל כך חובבנית שהצגתי בהרבה תערוכות עד שלא היה תקציב (לי זה עולה כסף) וקיבלתי הרבה פידבקים טובים מאמנים אחרים ואוצרי תערוכות. כל כך חובבנית שעשיתי כמה סדנאות של צילום מחול. צלם מקצועי שמעביר סדנאות כאלה ואצלו עשיתי את כולן (כפיר בולוטין, תבדקו עליו) ראה תמונות שלי ואמר שאני משתפרת. אני כל כך חובבנית שהתקבלתי למגזין רעש. צילמתי איתם ובלעדיהם הופעות. מוזיקאים שצילמתי כתבו לי שאהבו את התמונות. היו כאלה שהחליפו את תמונות הפרופיל שלהם לתמונות שצילמתי אותם בהופעות. חלק עשו גם וגם. נראה לי שאני היחידה במגזין שהמוזיקאים עושים שימוש כזה בתמונות שצילמו אותם בהופעות. לפני כמה ימים ביקשו ממני תמונה מסוימת בגודל האמיתי ובאיכות האמיתי כדי לשים באתר אינטרנט. זאת פעם שנייה שזה קורה.

מותשת לגמרי. והפרוייקט עדיין בקושי זז. לעומת זאת הבלוג צובר צפיות בכל העולם. כותבת בעברית כי יותר סומכת על ישראלים שיתמכו בפרוייקט הדסטארט. הזמן עובר ואני מאבדת תקווה שהפרוייקט הזה יצליח. 

אז בבקשה תתמכו. אם אני נאלצת לעבור כישלון נוסף - לפחות שיכאב פחות........ ואני ממש צריכה את הכסף.

זה לינק לפרוייקט שלי:





בתמונות למעלה:

תמונה אחת צבעונית שצילמתי את הזמרת/כותבת השירים אליזט

שתי תמונות שחור לבן שצילמתי את הרקדן והכוריאוגרף מיגל אנחל.
התמונות שלו תוך כדי חזרות למופע "דויד ובת שבע"
מופע משותף לו וללהקת הפלמנקו הישראלית קומפאס

No comments:

Post a Comment