Friday, January 20, 2017

גם את זה בשביל שיהיה (לי) מעניין

עדיין ממשיכה לצלם עבור מגזין רעש, אבל רוצה ללכת לדרך עצמאית משלי. עד עכשיו התקופה שעברתי וממשיכה עם מגזין רעש מאוד פוריה בשבילי מבחינת עבודה וניסיון. בכל זאת לא רואה את עצמי ממשיכה שם עד סוף חיי. מקווה שיגיע יום כשאהיה צלמת עצמאית אוכל להסתכל אחורה בגאווה על התקופה הזאת ומה שעשיתי (ועדיין עושה) שם.

עכשיו.... יש לי גם את הבלוג הזה. ממשיכה בקו של מה שאני יודעת לעשות בתור התחלה. 

אם מדובר באמני במה (מוזיקה, מחול, קולנוע ותיאטרון) - אשמח לצלם אותכם בסשן צילומים בשביל שיהיו תמונות. יכול להיות בשביל שיווק בפייסבוק, כרזות, עטיפות דיסקים, תמונות יח"צ לעיתונות הכתובה וכאלה דברים. אשמח לצלם גם עבור הבלוג באופן מיוחד (כמובן - אם אתם מאלה שצריכים לראות קודם מה מתפרסם - תראו ותאשרו קודם). אשמח לצלם גם בזמן חזרות, הקלטות והופעות. כרגע יכולה להתחייב לתל אביב - יפו והסביבה, אלא אם אתם נוסעים מתל אביב למקום אחר בארץ ואני מגיעה איתכם (לצערי תלויה בתחבורה ציבורית). בגלל ציוד הצילום אוכל לתת מענה מקצועי, אבל בגלל שעדיין אין תקציב לציוד ממש משוכלל - עדיין לא יכולה להתחייב על צילום הופעות איצטדיונים. יש לי ניסיון צילום בסטודיו למחול, סוזן דלל, הקונטיינר, בית היוצר, רדינג 3, בארבי תל אביב, זאפה תל אביב, אוזןבר, צ'לסי הוטל וצילום בהרבה מאוד הופעות בלבונטין 7. 

וגם אם לא לצלם עבורכם - אשמח לפרסם בבלוג כרזות להופעות, סרטים והצגות בכל מקום בעולם. עניין הכרזות: תמורת תשלום סמלי. אם יש לכם כבר תמונה שצילמתי אותכם, אתם מעדיפים להשתמש בה לכרזה ויש קרדיט צילום על הכרזה - מבחינתי שיתוף הכרזה בבלוג ללא תשלום


בנוסף - בגלל שיש לי נטייה ל food porn ואפשר לראות בבלוג כמה דוגמאות לזה במקומות שאכלתי בהם או שתיתי - אשמח לצלם גם למסעדות, בתי קפה וקונדיטוריות. בעיקר מדברת על תל - אביב יפו והסביבה, אלא אם יש תחבורה ציבורית נוחה. בגלל שאני צמחונית עם רגשות אשם שלא עברתי עדיין לטבעונות - ההצעה הזאת מתאימה למקומות צמחוניים וטבעוניים בלבד. מסעדות שמתמחות בבשר ו/או דגים יסורבו בנימוס. אלה שיתאים להם - אשמח לצלם מנות שמגישים אצלכם, את המקום והצוות. כל מה שיתאים.

פונה גם לאנשים פרטיים שרוצים תמונות מקצועיות שלהם. ובעידן פייסבוק - משערת שיש הרבה אנשים שישמחו להראות תמונות טובות שלהם. אשמח לעשות את זה במחיר סביר ואנסה כמה שיותר לגרום לכם להרגיש נוח תוך כדי. 

אלה שעוקבים אחרי הבלוג יודעים שאני מתנדבת בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. אני בעיקר doggy walker כשאני מגיעה כי זה מה שהם בדרך כלל צריכים, אבל צילמתי להם בכמה הזדמנויות כלבים כדי לעודד אימוץ מהעמותה. בעלי כלבים בתל אביב יפו - אם אתם רוצים צילומי חוץ מקצועיים של הכלבים שלכם או להצטלם מקצועי עם הכלבים שלכם - זאת אפשרות נוספת שאשמח לעשות עבורכם. אבל זה כבר לא יהיה בהתנדבות אם זה לא קשור לעמותה שעוזרת לכלבים. 

ומבחינתי משהו יחסית חדש שאני מציעה וכנראה נכנסת לתחרות קשה מדי אם עדיין לא היה ביקוש. אם יש לכם ילדים לקראת בת/בר מצווה ואתם רוצים לעשות להם "בוק" של תמונות לקראת המסיבה הגדולה - זה עוד משהו שאשמח לעשות. גם במקרה הזה - בגלל שאני תלויה בתחבורה ציבורית - אוכל לעשות את העבודה בתל אביב - יפו. מבטיחה שלא חסרים מקומות לצלם בהם.

ליצירת קשר: 

אורנה טימן
ornati.timen22@gmail.com









No comments:

Post a Comment