Monday, July 24, 2017

עבודה (שלי) בתחום הצילום





אז למי שעדיין לא מעודכן...
גם מי שמעודכן - אשמח לשיתופים.

כשהפכתי את הצילום ליותר מתחביב - התחלתי
להציג בתערוכות. השתתפתי בהרבה תערוכות קבוצתיות
בגלריות וחללים אלטרנטיבים בתל אביב, יפו ושוהם.
עשיתי את זה בעזרת מצלמה ביתית פשוטה 
(זוכרים כאלה? מהמצלמות שלא מחוברות לטלפון)
וידע בעיקר אוטודידקטי + טיפים מצלמים אחרים.

אחרי שהשגתי הלוואה למצלמה מקצועית ראשונה
עברתי מספר סדנאות צילום מחול שהרקדנים/רקדניות
מתחום המחול המודרני. אני עצמי לומדת שנים
לרקוד פלמנקו, מה שהוציא ממני את הביטחון להפוך את הצילום
למקצועי ביותר שאני יכולה.
המשכתי לצלם פלמנקו בחזרות והופעות. שלוש
תמונות שצילמתי את הרקדנית מיכל נתן שיווקו את מתחם שרונה, תל אביב.
תמונה שצילמתי את הרקדנית מיכל בן צבי שימשו אותה לכרזות להופעות שלה בסביליה, ספרד.
אני יודעת לתפוס את הרגעים הנכונים מתוקף ההיכרות שלי עם עולם הפלמנקו.

התקבלתי למגזין רעש. שנה וחצי עבדתי שם בצורה מטורפת.
קצת כתבתי, אבל בעיקר צילמתי. צילמתי וכתבתי על מסיבת עיתונאים
שהודיעו על האלבום החדש של כנסיית השכל. צילמתי הרצאה
של באלדי אולייר, הופעה שהבן שלו ברק ניגן ורקדה איילת שחר.
בנוסף צילמתי עשרות הופעות מוזיקה, חוץ מאחת - אין קשר לפלמנקו.
עזבתי לאחרונה את המגזין אחרי שנה וחצי אחרי צבירת ניסיון מטורפת,
אבל מותשת לגמרי. הסיבות להתשה לא קשורות כרגע.
גם מוזיקאים השתםמשו בתמונות שצילמתי בשביל כרזות להופעות
שלהם ברחבי הארץ. הראשונה שעשתה את זה היתה
ירונה כספי. ראשונה ולא אחרונה.

צילמתי מספר פעמים דראג במסגרת
ליין המסיבות/הופעות DUYA - Drag Up Your Ass.

בנוסף - מתנדבת בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה.
בדרך כלל מטיילת שם עם הכלבים, אבל מדי פעם מצלמת
חתולים ובעיקר כלבים כדי לעודד אימוץ. כל הכלבים שצילמתי
נמצאים עכשיו בבתים טובים, חלקם אומצו רגע אחרי שפורסמו
תמונות שאני צילמתי. צילמתי עם המצלמה הנוכחית גם כלב שהיה
לי ונפטר במפתיע ממחלה. צילמתי את הכלב הנוכחי שלי שאימצתי
מצער בעלי חיים רמת גן והסביבה ומאוד נקשרתי אליו.

מצלמת הרבה אוכל בשביל הכייף, שיפור טכניקה והמלצות על 
מקומות שאכלתי בהם. את מינון ה"כייף" כדאי שאוריד ואתחיל לראות
את זה יותר בתור עבודה, למרות שהנאה מהעבודה הופכת את העבודה טובה יותר.

סיימתי בהצטיינות קורס בסטודיו גברא
ועומדת להתחיל אחד נוסף. תמיד יש מה ללמוד
וכרגע זה יותר לשפר את הידע הטכני שלי.

אז בקיצור - מחפשת עכשיו עבודה.
מבחינתי עדיפות לעבודה עצמאית. 
אני יכולה ואשמח לצלם אמנויות הבמה.
כרגע אני יכולה להתחייב על הופעות מועדונים
(הציוד שלי לא מתאים להופעות איצטדיונים בגלל תקציב).
כרגע בעיקר בתל אביב יפו או לפחות הסביבה.
תל אביבית שתלויה בתחבורה ציבורית, אז חייב להיות
בסביבה - אלא אם יש פתרונות יצירתיים איך אגיע לצלם במקומות
אחרים בארץ. יכולה לעשות צילומי חוץ.
הבלוג שלי בינלאומי ואשמח לפרסם אותכם באותו מחיר. 
במקרה שתקחו תמונות שצילמתי לכרזות או עטיפות דיסקים -
אשמח לפרסם את הכרזות ואת הדיסקים באותו מחיר.

מציעה דברים דומים לבעלי עסק של אוכל.
אבל מוסיפה שהו קטן - אני צמחונית עם רגשות אשם שלא עברתי לטבעונות.
אז בשביל שיהיה טוב ולמנוע חוסר נעימות - מציעה רק
לעסקי אוכל שמתמחים באוכל צמחוני/טבעוני.
אם יש קצת בשר אבל הרוב צמחוני - יכולה להתפשר אבל אימנע מצילום בשר.
עדיין מציעה לפרסם אותכם בבלוג שלי באותו מחיר.

אשמח לצלם כלבים תל אביביים עם או בלי הבעלים שלהם.
תכל'ס - כמה צלמי כלבים אתם מכירים? ואם יש לכם כלבים
אתם בטח יודעים שהם חלק מהמשפחה וגם להם מגיע תמונות טובות.

מציעה שירות צילום לאנשים פרטיים.
זה יכול להיות בשביל הפייסבוק שלכם
או לקראת אירועים (הזמנות לאירועים, בוק לבת/בר מצווה וכו').

עכשיו.... במקרה שלא יספיק
עניין העבודה הפרטית:
אשמח לקישור למקרה שאתם צלמים בפני עצמכם
וצריכים אסיסטנטית עם הרבה מוטיבציה לעבוד בתחום
ולומדת מהר.

אם אתם יודעים על משרת צילום בתל אביב
שמתפנה במגזין/משרד יח"צ/משרד פרסום
אשמח שתקשרו בינינו.

תודה על תשומת הלב
אורנה טימן
052-3510343
ornati.timen22@gmail.com


No comments:

Post a Comment