Sunday, September 29, 2019

Wine (some text in Hebrew with a photo)



יש בפייסבוק קבוצה סגורה לנשים תל אביביות בלבד. אני שם כבר תקופה, בזמן האחרון אני מאוד פעילה בקבוצה - לפחות באופן יחסי. שבוע שעבר היה פוסט מטעם ההנהלה שלקראת השנה החדשה - אם יש נשים שמוכנות לתת מתנה מהתחום שלהן לנשים אחרות בקהילה שיגיבו ויכתבו מה הן נותנות. כתבתי שאני מוכנה לתת סשן צילומים למספר מצומצם של נשים. היתה הסתערות שאפילו אני הייתי מופתעת.
אז שלוש נשים כבר קיבלו את המתנה. הראשונה בצורה לא מודעת עשתה איתי ברטר במקום רק לקבל. הבוקר נסעתי לצפון העיר בשביל לצלם את השלישית. היא מורה ליוגה בהיריון מתקדם והיתה לנו התמקדות רצינית על זה. לא חשבתי שאני הטיפוס לצלם היריון, אבל "נפלתי" על מישהי שמרגישה נוח מול המצלמה ומשהו פשוט עבד שם. בגלל מתי שקבענו - בעלה היה בסביבה. מראש היא שאלה אם יהיה אפשר שאצלם חלק מהזמן גם איתו, אז מפה לשם יצאו תמונות זוגיות דביקות שקצת הפתיעו אותי - דווקא מבחינת כמה שזרמתי עם זה.
אז מה שהיה אמור להיות מתנה לאישה שלא הכרתי קודם - יצאתי משם עם בקבוק יין שהזוג הדביק והחמוד נתנו לי בתמורה. עכשיו אפשר להתחיל את השנה כמו שצריך

No comments:

Post a Comment