Friday, March 3, 2017

מתחילים ללמוד

החודש אתחיל קורס צילום בסטודיו גברא (תל אביב). אמנם לצלם אני כבר יודעת, אבל צילום כמו הרבה תחומים אחרים זה משהו שתמיד אפשר ללמוד עוד ולהמשיך להתפתח. בינתיים נרשמתי לקורס אחד של 12 מפגשים קבוצתיים, פעם בשבוע עם עבודת גמר. הסבב שנרשמתי אליו יתחיל החודש. אני מתרגשת לקראת הקורס הזה. נכון לעכשיו "רק" קורס אחד למרות שיש עוד במסלול הזה עם התקדמות גדולה יותר. דיין לא נרשמתי להמשך. נתנו את האפשרות להירשם כבר להמשך ונתנו את האפשרות לחשוב על זה ולהירשם לקורס אחד בינתיים. אז לוקחת אחד, נראה מה יהיה בהמשך. אני בטוחה שזה ישפר את היכולת שלי, אבל.... גם כרגע אפילו קורס אחד "חונק" אותי מבחינה כלכלית וגם רוצה לראות אם כרגע הקורס הזה מתאים לסגנון שלי עכשיו ויכולה לחכות עם המשך השיפור הטכני שלי. 

כמה דברים בקשר לקורס הזה:

- אז כמו שהזכרתי: זה הולך לשפר את היכולת הטכנית שלי מבחינת צילום. ניסיון כבר יש ואני הולכת להפוך את הניסיון לכלי נוסף לידע הטכני שיתעצם. זה הזמן להתחיל להזמין ממני צילומי סטילס אם לא עשיתם את זה עדיין. יום אחד אולי לא תוכלו להרשות לעצמכם את האפשרות הזאת מרוב המחירים המופקעים שאבקש על הזכות להצטלם אצלי.

- הקורס הזה לבד בלי המשך עולה כמו שעלתה לי המצלמה הנוכחית + העדשה הנוכחית + עוד קצת כסף

- יהיה לי הרבה עוד דברים להראות חוץ מהופעות מוזיקה ומחול שאני גם ככה מצלמת. 

- זה הולך לשחוק לי את המצלמה הנוכחית מהר יותר ואני מי שמשלמת על התענוג של שחיקת המצלמה.

- הגיע זמן למצלמה חדשה. אם כבר מצלמה חדשה אז שתהיה בדגם מתקדם יותר עם עדשה שמתאימה יותר לדברים שאני בדרך כלל מצלמת. זה עולה כמו המצלמה הנוכחית שלי במצב חדש + עדשה במצב חדש, הקורס שאתחיל בקרוב ולהכפיל. וזה אפילו לא הדגם והעדשה הכי משוכללים.

- אז אם עדיין לא תמכתם בפרוייקט המצלמה: זה הזמן לתמוך בפרוייקט המצלמה!

יש מגוון רחב של צילומי סטילס שאני מציעה בתמורה לתמיכה במגוון של מחירים.
אם הצילומים עצמם כרגע יקרים לכם (למרות שאני מבקשת מחירים של צלמים מתחילים ואפילו פחות) - יש אפשרויות שלא עולות הרבה. 
- אפשר פוסט תודה בבלוג 
- תעודת הוקרה מודפסת שעוצבה במיוחד על ידי שירן סיבוני
- כרזות למופעי מחול, מוזיקה, הצגות תיאטרון וסרטי קולנוע בבבלוג - עם או בלי שיווק ממומן בפייסבוק

אז קדימה:










No comments:

Post a Comment