Saturday, June 24, 2017

Till now with my now days camera (information at Hebrew)


לפני שנתיים קניתי את המצלמה הנוכחית שלי. כמה דברים שהספקתי לעבור עם המצלמה הזאת:

*לעבור סדנאות צילום מחול בסוזן דלל.
*להמשיך לצלם מחול - חזרות והופעה בסגנון טבלאו בסטודיו של מיכל נתן. לצלם בקונטיינר (יפו) ומתחם שרונה בתל אביב. שלוש תמונות שצילמתי נכנסו לשיווק של מתחם שרונה. צילמתי הופעה של מוזיקת פלמנקו בפאב Tailor Made Cocktail Bar, תל אביב.
*צילמתי הופעה ראשונה בלבונטין 7, תל אביב. בעקבות ההופעה הזאת שלא קשורה למחול - התקבלתי למגזין רעש. הספקתי לצלם עוד כמה עשרות הופעות שלא קשורות למחול בתל אביב יפו, הרוב עבור המגזין - אבל היו כמה שצילמתי בפרטי. בין היתר המשכתי לצלם הרבה הופעות בלבונטין 7, בנוסף צילמתי הופעות באוזןבר, קפה ביאליק, תיאטרון תמונע, מועדון התיאטרון, בית היוצר, בית ליבא, בארבי, זאפה תל אביב, האנגר 11, בר גיורא, מרכז ענב, צ'לסי הוטל, צוותא, מסעדת אורבנו ביפו, מסעדת דיוואן בפלורנטין.... שכחתי מקום? 
* תמונה שצילמתי את ירונה כספי במהלך הופעה בבר גיורא פורסמה בידיעות תל אביב, תמונה נוספת שצילמתי בהופעה הזאת הופיעה על כרזה להופעות באוזןבר שצילמתי גם. כמה מוזיקאים נוספים לקחו תמונות שצילמתי אותם בשביל כרזות להופעות ברחבי הארץ. הרקדנית מיכל בן צבי לקחה תמונה שצילמתי אותה בבית היוצר בשביל כרזות לשתי הופעות בספרד.
* צילמתי וכתבתי על מסיבת עיתונאים בה הודיעו על האלבום החדש של כנסיית השכל.
* התחלתי לצלם דראג של ליין מסיבות/הופעות הדראג DUYA - Drag Up You Ass
* שידרגתי את ה food porn שאני מצלמת.
* צילמתי כלב שהיה לי ונפטר ממחלה בגיל מבוגר. התחלתי לצלם את הכלב שאימצתי בינתיים. במהלך התנדבות בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה צילמתי כלבים וחתולים של העמותה כדי לעודד אימוץ.
* חזרתי ללמוד. מסיימת קורס אחד בסטודיו גברא, בקרוב אתחיל אחד נוסף בסטודיו גברא. למה? למרות הניסיון תמיד יש עוד משהו ללמוד.

כרגע יש מבצע שאני נותנת עם מחירים מיוחדים. יכול להתאים לאמני במה - זה כולל מחירים מיוחדים לצילומי סטילס של חזרות והופעות עם אפשרות פרסום בבלוג הצילום שלי באותו מחיר. מוזיקאים שאצלם תמורת תשלום ויחליטו לקחת את אחת התמונות האלה לעטיפת דיסק - אשמח לפרסם את הדיסק בבלוג שלי. אמני במה בכלל (מוזיקה, מחול, תיאטרון וקולנוע) שיחליטו לעשות שימוש בתמונות שצילמתי אותם תמורת תשלום בשביל כרזה - אשמח לפרסם בבלוג שלי באותו מחיר. מבחינתכם זה משתלם כי הבלוג בינלאומי. מבחינתי זה משתלם כי זה מוסיף עוד נקודות לרזומה שלי.

עיצוב פלאייר: שירן סיבוני

No comments:

Post a Comment